W grudniu 2010 roku CBOS zapytał Polaków o to, czy planują gwiazdkowe podarki, jaką kwotę zamierzają w nie zainwestować i dla kogo je przygotowują. Z uzyskanych deklaracji wynika, że zdecydowana większość z nas (82%) kupuje prezenty dla najbliższych, a jedynie 18% rezygnuje z tej przyjemności. Jeśli już tworzymy podarunkowy budżet, zazwyczaj (18%) rezerwujemy na ten cel od 201 do 500 PLN, a co dziesiąty ankietowany ponad 500 PLN.
Prezenty kupujemy zazwyczaj swoim dzieciom, współmałżonkom/partnerom oraz rodzicom. Nieco rzadziej obdarowujemy pozostałych członków rodziny, z którymi spędzamy Wigilię oraz przyjaciół.
Badanie wskaźników HR 2025
Zmierz 41 wskaźników efektywności personalnej, w tym absencję, fluktuację i efektywność pracy.
Badanie satysfakcji w Twojej firmie
Aż 14 kryteriów oceny, benchmark ogólnopolski i branżowy.