Gromadząc dane z różnych krajów, LinkedIn sprawdził, gdzie najłatwiej można się przebranżowić. W tym celu portal policzył użytkowników, którzy w 2014 roku dodali na swoim profilu zawód związany z inną branżą, niż podany we wcześniejszej pozycji.
Z obliczeń portalu wynika, że osoby, które zdecydowały się przebranżowić, najczęściej wybierały firmy z branży internetowej, gdzie udział pracowników, którzy wcześniej w niej nie pracowali wyniósł w 2014 roku 11,8%. Na drugim miejscu znalazły się firmy venture capital/private equity, czyli zajmujące się inwestycjami. W nich udział świeżo przebranżowionych pracowników wyniósł 11,1%. Trzecim najlepszym rozwiązaniem dla osób, które przekwalifikowały się, było dołączenie do firm zajmujących się zabezpieczaniem sieci komputerowych (11,1%).
Badanie wskaźników HR 2025
Zmierz 41 wskaźników efektywności personalnej, w tym absencję, fluktuację i efektywność pracy.
Badanie satysfakcji w Twojej firmie
Aż 14 kryteriów oceny, benchmark ogólnopolski i branżowy.