Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej.

Odsetek polskich firm, które korzystają z social media wyniósł w 2014 roku 21,7%. W Rumunii było to o jeden punkt procentowy mniej. Najniższy odsetek dotyczył Łotwy (18,8%).

Firmy wykorzystujące media społecznościowe najczęściej można natomiast spotkać w Irlandii, na Islandii oraz Malcie (w państwach tych odsetek przekracza 60%).



Autor artykułu:
Badanie wskazniki

Badanie wskaźników HR 2025

Zmierz 41 wskaźników efektywności personalnej, w tym absencję, fluktuację i efektywność pracy.

Weź udział w badaniu
Badanie satysfakcji

Badanie satysfakcji w Twojej firmie

Aż 14 kryteriów oceny, benchmark ogólnopolski i branżowy.

Weź udział w badaniu