19.06.2018


5 minut czytania

Najlepsze stany USA dla pracujących matek


05.06.2018


5 minut czytania

Zawody deficytowe i nadwyżkowe w Polsce w 2017 roku


05.06.2018


5 minut czytania

Programy MBA gwarantujące absolwentom najwyższe zarobki


30.05.2018


5 minut czytania

Zróżnicowanie zarobków na przykładzie kilku światowych metropolii w 2017 roku


30.05.2018


5 minut czytania

Benchmarking – źródło informacji i innowacji w HR

Podstawowym celem benchmarkingu jest zdobycie i utrzymanie najwyższej wydajności Wah, Fong, Cheng, Ho (1998)

21.05.2018


5 minut czytania

Najbardziej nudne zawody


11.05.2018


5 minut czytania

Obiektywny test kondycji firmy – benchmarking

Wśród wielu sposobów usprawniania działań organizacji biznesowych i zarządzania jakością pracy, benchmarking uznawany jest za jeden z najbardziej efektywnych (Maire, Bronet, Pillet, 2005; Anand, Kodali, 2008). Jest tak głównie dlatego, iż benchmarking, a więc analiza porównawcza procesów, praktyk i działań wykorzystywanych przez daną firmę (Jetmarová, 2011), dostarcza konkretnej i użytecznej wiedzy. Istotą benchmarkingu jest przede wszystkim umożliwienie porównywania kluczowych wskaźników efektywności funkcjonowania firmy, zarówno z innymi organizacjami, jak i ze wskaźnikami wewnątrz organizacji.

09.05.2018


5 minut czytania

Zadowolenie pracowników – klucz do wysokiej efektywności pracy

Przekonanie, że ludzie zadowoleni ze swojej pracy pracują efektywniej, wypływa nie tylko ze zdrowego rozsądku, ale potwierdzają je także wyniki badań naukowych. Wciąż jednak zdarzają się menedżerowie, którzy na konieczność badania satysfakcji lub zaangażowania pracowników patrzą raczej jak na fanaberię niż biznesową konieczność. Warto zatem przedstawić przykłady na to, jak ważne dla efektywnego funkcjonowania biznesu jest świadome dbanie o zaangażowanie i zadowolenie załogi.
Badanie wskazniki

Badanie wskaźników HR 2025

Zmierz 41 wskaźników efektywności personalnej, w tym absencję, fluktuację i efektywność pracy.

Weź udział w badaniu
Badanie satysfakcji

Badanie satysfakcji w Twojej firmie

Aż 14 kryteriów oceny, benchmark ogólnopolski i branżowy.

Weź udział w badaniu